Список документів для отримання ЕЦП для юридичної особи
Шановні клієнти!
Будь ласка, детально вивчіть перелік необхідних паперів з метою недопущення помилок і необхідності неодноразового відвідування центру сертифікації в зв’язку з неправильним оформленням комплекту документів!
За сертифікатами ЕЦП для юридичної особи в ТОВ «ЦСК «Україна» повинен звертатися керівник або його представник з відповідним дорученням.
При оформленні сертифікатів ЕЦП для юридичної особи необхідно мати при собі:
Паспорт громадянина України (оригінал) або інший документ, що його замінює:
- закордонний паспорт,
- тимчасове посвідчення громадянина нашої держави,
- вид на проживання для особи, яка проживає на території України (тимчасово/безстроково),
- національний паспорт іноземця (обов’язково повинен бути переклад на українську мову і бути завіреним нотаріусом/бюро перекладів),
- посвідчення біженця;
Оригінал (або копію, завірену нотаріально) Статуту юридичної особи або Положення;
ВАЖЛИВО! Копії документів, зазначених нижче, обов’язкові до запевненням підписом керівника, а також печаткою організації – вони повинні бути на кожній сторінці. Підпис має відповідати наприклад підписи в паспорті. (Дивіться приклад завірення документів)
Пакет документів, необхідних для оформлення сертифікатів (залишається в центрі сертифікації):
Договір, який підтверджує надання послуг ЕЦП – в 2х примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (в паперовому вигляді) – в одному примірнику;
Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію:
- або копія свідоцтва про державну реєстрацію,
- або копія виписки з ЄДР,
- або копія витягу з ЄДР;
Копії документів про призначення на посаду кожного співробітника, на підпис якого оформляється сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника):
- або копія наказу про призначення,
- або копія протоколу засідання Загальних Зборів;
Зверніть увагу! Копії паспортів та ідентифікаційних кодів може завітири виключно їх власник. Підпис має відповідати наприклад підписи в паспорті.
Копії паспортів громадян України (1-6 сторінки) кожної особи, на підпис якого проходить оформлення сертифіката (директора, головного бухгалтера, співробітника);
Копії ідентифікаційних номерів кожного, на підпис якого купується визначений тип сертифіката (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
Заявки на оформлення посилених сертифікатів ЕЦП кожної особи, на підпис якого купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника), які були сформовані в системі «M.E.Doc». Заявки надаються в електронному (у форматі .РСК на змінному носії) і в паперовому вигляді. Керівник запевняє підписом заявку на свій підпис і заявку на друк, головний бухгалтер підписує заявку на свій підпис і т.д.;
Довіреність – в разі, якщо за сертифікатами звертається не керівник організації;
Акт наданих послуг, який підтверджує оплату за сертифікати і платіжне доручення;
Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (якщо юридична особа є платником ПДВ);
ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото і читабельний текст).